16512

مجموعه کتاب و نرم افزار فرزندانی برای آیندهشناسه کالا: 511

  • رضایت خرید :75%
آماده ارسال از 0 روز آینده

این کالا در حال حاضر در انبار موجود ، آماده پردازش و ارسال است

۱۰۰,۰۰۰ ۱۰۰,۰۰۰ تومان
%
  • شماره شناسنامه اثر :

نقد و بررسی اجمالی مجموعه کتاب و نرم افزار فرزندانی برای آینده

مجموعه نرم افزار و کتاب فرزندانی برای آینده

 

 

اگر برای خرید تمایل به عضویت در سایت ندارید،

فقط کافی است نام محصول را به سامانه 30007650001082 بفرستید

همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت

تربیت کودک همانند پرورش گل است، همان‌گونه که گل برای سالم و با نشاط بودن نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد کودک نیز برای سالم و با نشاط زندگی کردن به محیطی غنی و سالم نیاز دارد با این تفاوت که برای گل، داشتن محیط سالم و رفع نیازهای زیستی مثل آب، نور و دمای مناسب به معنی رفع تمام نیازهاست اما برای کودک علاوه بر رفع نیازهای زیستی و جسمی، توجه به نیازهای روانی، معنوی و ارتباطات اجتماعی نیز شرط لازم برای رشد و تکامل شخصیت او در بزرگسالی شناخته می‌شود. از آنجایی که شخصیت کودک در سال‌های اولیه زندگی‌اش پایه‌ریزی می‌شود، اولیا، مربیان و دلسوزان امر تربیت نیازمند آشنایی با شیوه‌های صحیح پرورش فرزندان هستند.

این محصول در قالب کتاب و نرم افزار ویژه تربیت کودکان دو تا دوازده سال با بیان شیوه‌های عمومی (تشویق و تنبیه، نظم، ارتباط عاطفی، احترام، محبت، …) و شیوه‌های اختصاصی (تربیت اقتصادی، جنسی، اخلاقی، اجتماعی، جسمی، روانی، مذهبی…) تولید شده است.

معرفی نرم افزار

  • ارائه شناختنامه با حدود سه هزار صفحه متن در قالب هزار و پانصد موضوع؛ درباره اهمیت، شیوه‌های و ابعاد تربیت کودکان، حقوق کودکان،تربیت فرزندان با شرایط خاص (کودکان طلاق، تک فرزند، چندقلوها، کودکان معلول، کودکان تیزهوش و استثنایی، فرزندخوانده).
  • پرسمان (متن پرسش‌ و پاسخ‌های والدین و کارشناسان در این زمینه).
  • داستان‌هایی به صورت گویا با موضوع تربیت همه‌جانبه کودکان.
  • متن کامل چهل کتاب برگزیده با محوریت «تربیت کودکان» با امکان جست‌وجو و یادداشت‌برداری.
  • حدود هفتاد طرح گرافیکی زیبا با موضوع تربیت کودک.
  • دویست و هشتاد دقیقه سخنرانی و میزگرد دینی و علمی به صورت تصویری با حضور کارشناسان برجسته از حوزه و دانشگاه و یکصد و پنجاه دقیقه صوت از بیانات ارزشمند کارشناسان امر.

معرفی کتاب

با شیوه‌های تربیت کودک در ابعاد مختلف زندگی (فردی، اجتماعی، دینی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی) نیازمند آموزش مهارت‌های زندگی به اوست. هدف از این کتاب که برگرفته از نرم افزار فرزندانی برای آینده است، آشناسازی والدین و مربیان، با این شیوه‌ها به منظور آماده‌سازی کودک برای زندگی سالم، شاد و موفق در آینده است.

هدف از این کتاب آشناسازی والدین و مربیان با شیوه‌های تربیت و آماده کردن کودکان به گونه‌ای که بتوانند در آینده، خوب زندگی کنند. این آماده‌سازی در ابعاد مختلف زندگی شخصی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و دینی بررسی شده است.

مشخصات فنی مجموعه کتاب و نرم افزار فرزندانی برای آینده

شناسه محصول

  • شماره شناسنامه اثر

نظرات کاربران برای: مجموعه کتاب و نرم افزار فرزندانی برای آینده

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن نظر جدید